IT fra A til Å

apr

Vi er jo ikke kids, heller tvert om, men det er nok mange av oss som kunne tenkt oss en reise gjennom IT-historien. Den teknologiske utviklingen fram til i dag, og en forklaring av, en begrunnelse for; det vi har i dag... og hva har vi egentlig idag?

Du inviteres til å delta på en spennende temakveld med Torgeir Waterhouse.

Torgeir Waterhouse - IKT-Norge

Torgeir Waterhouse har en sentral rolle i den norske debatten om IT- politiske spørsmål, hvor han ofte er å se i det offentlige ordskiftet. Han har tidligere jobbet hos Forbrukerrådet, men jobber nå med IT-utfordringer fra bransjens ståsted. Waterhouse er også en ettertraktet foredragsholder og forfatter.

Waterhouse dekker emner som internettilgang, infrastruktur, frekvenser, overvåking og rettshåndhevelse, opphavsrett, personvern, digitalisering, forbrukerrelaterte saker, spill og spillingifisering, tingenes internett, smarte byer, smarte hjem, internettstyring, digital kompetanse.

Sted: KLP i Dronning Eufemiasgt. 10

Tidspunkt:  kl. 17.00-19.00 (lettere servering ved møtestart)

Velkommen!

24.04.2018 kl.17.00