Subsidierte billetter til Else Kåss Furuseth sin forestilling

apr

Det er hyggelig å kunne gi deg som medlem to subsidierte billetter til forestillingen Gratulerer, du lever.

Else Kåss Furuseth kommer til Rogaland Teater med sin siste tabukomedie om det å være god nok akkurat som du er, selv om du er ganske ræva.

Du kan kjøpe to billetter til kr 400,- pr stk (ordinær pris er kr 450,-)
Billettene kjøper du direkte på teateret ved å bruke påmeldingsknappen her på siden, husk du må være logget inn. Når du kommer til billettsiden får du opp de plassene som er reservert til Finansforbundet, velg plasser, legg i handlekurv og når du skal betale velger du pris Finans.

Frist for å benytte seg av tilbudet er 15. februar 2019

I Gratulerer undersøker komiker Else Kåss Furuseth om det er mulig å være god nok akkurat som du er, selv om du er ganske ræva. Monologen, også denne i regi av Arvid Ones, er oppfølgeren til braksuksessen Kondolerer, en komedie om selvmord, en hyllest til livet etter å ha mistet mor og bror i selvmord.

les mer om forestillingens annmeldelser på Rogaland teater

05.04.2019 kl.19.00
Subsidierte billetter til Else Kåss Furuseth sin forestilling