Foredrag av Cecilie Skog og årsmøte for avdeling Vestfold

mar

Vi inviterer til medlemskveld på Klubben hotel i Tønsberg. Kvelden byr på foredraget Cecilies verden av Cecilie Skog, årsmøte, deilig mat og drikke.

Vi inviterer til en medlemskveld som starter med foredraget Cecilies verden, her kan en glede seg til sytti minutter med strabasiøst eventyr gjennom storslått natur. Essensen i foredraget er ikke det harde slitet eller prestasjonene i seg selv, men den enorme gleden over å kunne realisere sine største og innerste drømmer.

Når man ser Cecilie Skog er det fort gjort å bli så blendet av hennes sjarmerende vesen at man glemmer at denne kvinnen faktisk innehar flere verdensrekorder. Hun er nemlig den første kvinnen i verden til å nå det høyeste fjellet på hvert av de syv kontinentene og i tillegg har hun besteget «de tre polene” Mount Everest, Nordpolen og Sydpolen. Den tredje rekorden er for flest gullmedaljer i “NM i krøller” (neida). Det er med andre ord en ekstraordinær person vi har med å gjøre her..

Etter foredraget og en kort liten pause avholdes årsmøtet for avdeling Vestfold, her blir det et tilbakeblikk på året som har vært, en presentasjon av regnskap og eventuelle forslag. Valgkomiteen legger frem sitt forslag til nytt lokalt styret som skal velges.

Har du noen forslag du vil fremme for årsmøtet så må det sendes til leder Berit Møller innen 20. februar 2019.

Dagsorden, årsberetning og sakspapirer til årsmøte vil de som skal delta få tilsendt senest to uker før møtet. Øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med leder.

Etter årsmøtet inviterer vi til deilig mat og drikke på hotellet.

21.03.2019 kl.18.30 - 22.00
Foredrag av Cecilie Skog og årsmøte for avdeling Vestfold