Felles tillitsvalgtkonferanse for avd Møre og Romsdal og Innlandet

okt

Høstens tillitsvalgtkonferanse blir i år, som tidligere år, på Kielfergen. 17. – 19. oktober.

Denne gang blir konferansen felles for avdelingene Møre og Romdal og Innlandet.  Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Her finner du en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Tema på høsten konferanse blir:

• Hvitvasking - sikkerhet og risiko

• Måling og overvåking

• Lønn og kompensasjon

• Arbeidstid

• Nytt fra forbundet

• Landmøte 2019 - aktuelle saker

I tillegg kommer Rune Garborg fra Vipps og forteller litt fra historien om Vipps, samt om fremtidens Vipps - hva ser de for seg? Sjefsøkonom Inge Furre i Sparebanken Møre kommer og snakker blant annet om rente og rentutvikling.

Vi starter konferansen kl. 11.00, båten går fra kai kl. 14.00. Er tilbake i Oslo lørdag morgen kl. 10.00.

Lunsj i Kiel blir felles på Kieler Brauerei, det er bestilt bord til kl. 11.30.  De som spiser lunsj et annet sted, må selv bekoste dette.

Transport:
Vi oppfordrer alle å bestille billetter, flybilletter i god tid for å få best mulig pris. Flybilletter kan bestilles via HRG Nordic, tlf. 21 49 83 40.

Husk å oppgi 3010 som kostnadssted ved bestilling. I tillegg må den merkes med avd. Møre og Romsdal 255, og avd Innlandet 212.

Alle som deltar på kurs og konferanser for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset/konferansen sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.

17.10.2019 kl.10.00
19.10.2019 kl.10.00