Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Samling for opplæringsansvarlige

jan

Målgruppen for samlingen er tillitsvalgte som har ansvar for opplæring av tillitsvalgte i egen bedrift eller på tvers av bedriftsgrensene.

Fristen for å melde deg på er 18. desember.

Kurset skal gi deg som opplæringsansvarlig faglig påfyll, informasjon om utviklingen i bransjen og oppdatere deg på Finansforbundets politikk. Dagen vil også være en arena for erfaringsdeling hvor vi deler gode tips og råd for bedriftsintern opplæring. I tillegg ønsker vi å involvere dere i utviklingsprosessen av grunnopplæringen, Uke 7 – fagtemaer og metode, samt et innblikk i utviklingen av læringsplattformen tillitsvervet.no og digitale e-læringsmoduler.

Meld deg på i dag!

• Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne.
  • I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.
  • Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold.
Quality Hotel Olavsgaard - SKJETTEN
Fra:08.01.2020 kl.10:00