Webinar - Livet er et usikkert prosjekt

jun

Vi byr denne ettermiddagen på foredraget "Livet er et usikkert prosjekt " av hypokonderlegen Ingvard Wilhelmsen.

Mandag 8. juni kl. 17.00 - 18.00.

Med en humoristisk formidlingsevne og glimt i øyet utfordrer han våre holdninger til grubling og bekymring, usikkerhet og risiko, liv og død, oss selv og andre. Det er mye flaks og mange faktorer som spiller inn for å avgjøre hvor godt livet blir, og da lønner det seg å bruke kreftene på det man faktisk kan gjøre noe med. Wilhelmsens foredrag og praksis har endret flere liv som tidligere har vært sterkt preget av angst, stress og bekymringer. Han mener at det meste her i livet kan vi ikke gjøre noe med, men hvordan vi forholder oss til det som skjer bestemmer vi selv. Han fokuserer derfor på våre holdninger.

Lenke til foredraget vil bli sendt ut i god tid før foredraget.

Ingvard Wilhelmsen er professor emeritus ved Universitetet i Bergen og spesialist i indremedisin og psykiatri. Han har i 23 år drevet den anerkjente Hypokonderklinikken i Bergen og har skrevet flere bøker, bl.a. «Livet er et usikkert prosjekt», «Sjef i eget liv», «Kongen anbefaler» og «Det er ikke mer synd på deg enn andre».

I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.

08.06.2020 kl.17.00
Webinar - Livet er et usikkert prosjekt