Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Kurs for ansattvalgte representanter i bedriftens styre

nov

Kurset er for deg som er ansattvalgt representant i bedriftens styre.

Målet er å heve kompetansen til de ansattvalgte representantene i bedriftens styrende organer på relevante områder.

Kurset skal gi deg kunnskap om styrearbeid i nasjonale og internasjonale styrer. Vi arbeider med forståelsen av rollen som ansattvalgt i bedriftens styre samt begrepene habilitet/inhabilitet, taushetsplikt, styreansvar og regnskapsforståelse. Kurset gir deg en oversikt over hvilken kunnskap du forventes å ha som styremedlem, og hvor og hvordan du skaffer deg denne kunnskapen.

Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart. Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold.

Quality Hotel Olavsgaard - SKJETTEN
Fra:13.11.2018 kl.10:00