Gunnleggende Excel - i Trondheim

jan

Ønsker du å bli bedre på excel?

Vi lever i en hektisk og travel hverdag som krever svært mye av oss og det å beherske IKT verktøy på en effektiv og riktig måte blir stadig viktigere.  Kravene til effektivitet øker.  Ønsker du å bli bedre på Excel, kan kanskje dette være kurset for deg.

Kurset er delt opp i 4 moduler som gjennomføres over 4 mandager i jan/feb -19. Grunnleggende går mandag 14. januar og mandag 21. januar.  Begge dager kl. 17 - 21. Kurset er beregnet for 12 deltakere. Etter hver samling vil deltakerne få øvingsoppgaver som de kan jobbe med hjemme for å øke læringseffekten. Underveis i kurset vil CERTES bidra med individuell veiledning til deltakerne.

Kurset krever ingen spesielle forkunnskaper utover grunnleggende kunnskap om bruk av PC.  Deltakerne må ha med egen PC med nyere versjon av Excel installert.  Det faglige opplegget er som følger:

Modul 1 og 2:  Grunnleggende Excel

Her starter vi med det aller enkleste og gjennomgår hvordan man bruker regneark på en riktig og effektiv måte.  Gjennom undervisning og oppgaveløsning vil deltakerne få en grunnleggende forståelse av hvordan regnearket fungerer og en del enkle funksjoner.

Kurset ledes av Ole-Andreas Norum. Ole-Andreas er Seniorrådgiver i Certes Norge AS. Utdannet innen finans og økonomi fra IFM, NTNU og NHH. I mer enn 30 år jobbet med Markedsføring og Salg, Finans, Ledelse og Administrasjon.  Lang erfaring som veileder og instruktør bla. fra forsikring og fra forsvaret.

Alle som fullfører kurset vil få kursbevis som dokumenterer deltakelsen. Kursene er gjennomprøvde med gode resultater gjennom flere år i mange bransjer som hotell, samferdsel og varehandel. Senest hos Coop Norge SA i Trondheim, Tromsø, Bergen og Stavanger.

Du får begge kurskveldene for en egenandel på 300,- Innbetalt egenandel refunderes ikke og må være betalt for å få delta på kurset. Egenandel faktureres via mail.
Påmeldingsfrist: 8. januar!

14.01.2019 kl.1700