Lær deg å si nei - Ta kontroll over din egen tid

des

Lær deg å si nei - et foredrag om å ta kontroll over egen tid.

Dato: 7. desember 2019

Tidspunkt kl 17.00-19.00 (lett servering fra kl. 16.30)

Sted: Finansforbundet, Dronning Eufemiasgt. 16, Bjørvika, Oslo

Egenandel kr 150,-, du vil få tilsendt faktura på mail.

Lær deg å si nei

Mange av oss opplever et stort tidspress. I «rommet» mellom arbeid og privatliv oppleves det som om det hele tiden er noe man skal forholde seg til, forstå eller gjøre. Fra vi våkner til vi sovner blir vi bombardert med så mange inntrykk at det for mange av oss rett og slett blir for mye. Dette foredraget handler om hvordan det å lære seg og si nei kan hjelpe deg til å ta kontroll. Tiden er din. Du vil lære mer om hvordan du kan observere egne tanker og følelser og på den måten bidra til at de ikke styrer adferden din. Å kunne bruke tankene på en klok måte uten at de bruker deg.

Temaer:

• Hva er et nei?
  • Veien til nei
  • Hva påvirker oss til å unngå nei?
  • Grunnlag for tanker og handlinger
  • Tankesett
  • Sett mål
  • Tør å gjøre noe med det

Geir Hammer er Siviløkonom, med fordypning i organisasjon og ledelse. Han har tilleggsutdannelse i Psykisk stress- og krisebearbeidelse (Psykotraumatologi RITS®) fra SOSCON – Institutt for krisehåndtering. Coaching – Høyskolen i Buskerud. Organisasjonspsykologi UIB og Positiv psykologi fra At Work skolen. Geir er medlem i IPPA. International Positive Psychology Association

Over 30 år som leder i operative og administrative virksomheter har satt preg på hvordan han møter arbeidsdagen og fritiden med de krav og forventninger som rettes fra alle kanter.

10.12.2019 kl.17.00
Lær deg å si nei - Ta kontroll over din egen tid