THE ILLUSIONS OF ALEXX ALEXXANDER

nov

Vi inviterer til årets store familieopplevelse i Scandic Maritim Hall 10. november.

Vi har reservert billetter til denne fantastiske familieopplevelsen og det lønner seg å være medlem! Du får tilbud om følgende: en billett til deg og til en ekstra voksen samt to barn. Pris er kr 250,- for voksen og kr 200,- for barn (ordinære priser er kr 495,- og kr 395,-) Dersom vi har ledige plasser så kan du kjøpe flere til pris kr 445,- voksen og 345,- barn. Begrenset med plasser så her er det fortløpende påmelding innen 1.september.

VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall voksne og barn samt om du ønsker flere billetter.

Faktura sendes for betaling og vi er på plass før forestillingen fra kl 17.00 med stand hvor billettene deles ut

I en årrekke har Alexx Alexxander fascinert et begeistret publikum i hele Skandinavia med utrolige stunt og magiske illusjoner i verdensklasse.

Han har mottatt flere store priser for sin innsats i å fremføre magi som stor underholdning, og høsten 2016 ble han den eneste nordmann i historien tildelt magiens mest prestisjefulle pris, The Merlin Award. Denne magiens Oscar-pris er den høyeste utmerkelsen en magiker og illusjonist kan få i verden, og gir ham en velfortjent plass blant verdens beste illusjonister.

Alexx holder ingenting igjen når han nå igjen skal ta Norge med storm. Denne storsatsingen av en forestilling vil garantert ta pusten fra deg og du vil få ta del i oppsiktsvekkende illusjonsnummer du aldri har sett maken til.

Bli med på en uforglemmelig reise inn i magiens verden når Alexx Alexxander inviterer deg til en helaften fylt med humor, mystikk og spektakulære illusjoner der grensen mellom illusjon og virkelighet vil opphøre. La deg fascinere av Alexx Alexxander’s uforklarlige shownummer i et show for 4 generasjoner!
Ved hjelp av store skjermer får publikum følge illusjonene i minste detalj, hvorhen de sitter i salen.

Velkommen inn i Alexx Alexxander’s magiske univers – En opplevelse for livet!

10.11.2019 kl.17.30
THE ILLUSIONS OF ALEXX ALEXXANDER