Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Excel videregående - Makroer, datavalidering og maler

nov

Kurset tar for seg konkrete temaer og det er derfor nødvendig å ha grunnkunnskap i Microsoft Excel for å kunne ha nytte av dette kurset.

Makroer, datavalidering og maler!

På dette kurset lærer du å tilrettelegge regnearkmodeller for å forenkle, automatisere og demme opp for slurvefeil. Vi gjennomgår datavalidering, et verktøy som bl.a. lar deg lage listeknapper som brukeren av en regnearkmodell skal velge alternativer fra. Du skal lære hva en makro er, hvordan du registrerer makroer for å effektivisere hverdagen din og hvordan du tilegner makroer til knapper og taster. Du skal også lære hvordan du bruker, lager og deler maler i Excel.

Tidspunkt: 17.00-20.00.  Det vil bli servert en bagett fra kl. 16.30, samt at deltakerne får tilgang til vann og kaffe/te.

STED: Visma Academy, Karenslyst Alle 56, Skøyen

EGENANDEL: kr. 400,-. Faktura vil bli sendt deg på mail.

Aktivitetsutvalget i avdeling Oslo Akershus

I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.

Visma Ajourit AS - OSLO
Fra:21.11.2019 kl.17.00