Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Ta deg sjøl på alvor - foredrag av Trond Haukedal

nov

Trond Haukedal kommer til vårt felles YS- medlemsmøte og snakker om hvordan vi blir vår trygghetskilde nr 1 – i en hverdag preget av økte krav, omstilling og endring.

Trond sier at hans personlige evaluering av landets befolkning er at vi alle innerst inne er ordentlige mennesker; vi vet hva som er rett og galt, vi har våre standarder – men vi omsetter ikke dette i stor nok grad til praktiske handlinger. Vi tar ikke oss selv på alvor. Da blir resultatet som i SKAM – serien; når ordentlige mennesker ikke oppfører seg ordentlig så oppstår vonde følelser som for eksempel skam. Bli med og høre dette inspirasjonsforedraget om hvorfor det er så viktig å ta seg selv på alvor og hvordan. Hvilke grep må til.

«Ta deg sjøl på alvor»
Mandag 6. november i Haugesund på Høgskolen Vestlandet

Trond Haukedal er psykolog, forfatter, motivator og foredragsholder. Han har i 25 år formidlet menneskekunnskap til medarbeidere, ledere og mennesker på alle nivåer i norsk arbeids- og organisasjonsliv. Trond gjør fagstoff enkelt og tilgjengelig. Han er folkelig, bruker humor bevisst, er konkret og praktiserer storytelling. Han skrev i 2009 «Solstråleboken» som er solgt i hele 39.000 eksemplarer og er Norges ledende bok i positiv psykologi.

BLIR DU MED?

Høgskulen på Vestlandet - HAUGESUND