Webinar: Fremtidsfullmakt – noe alle burde ha!

jun

Med en fremtidsfullmakt skal arvingene ivareta interessene til fullmaktsgiver. Det er særlig viktig at arvingene gjennom en fremtidsfullmakt kan få en rett til å selge fullmaktsgivernes eiendeler. Dette gjelder i den perioden fullmaktsgiver er dement eller ute av stand til å ivareta sine interesser på andre måter, men hvor vedkommende lever og bor på sykehjem. På den måten slipper man blant annet vedlikehold av fullmaktgivers bolig. Dette innebærer i realiteten at arvingene får tilgang til arven før fullmaktsgiver dør.

Spørsmål du blant annet vil få svar på i dette webinaret er:

Hvorfor burde jeg ha en fremtidsfullmakt?

Hva er det viktigste jeg bør tenke på når jeg skal lage en fremtidsfullmakt?

Hvem bør være min fullmektig?

Hva kan jeg gi fullmakt om?

Gjennom Finansforbundets avtale med Eckhoff, Fosmark & Co Medlemsfordeler kan vi nå invitere til webinar med advokat Henning Borge som er partner i Eckhoff, Fosmark & CO. Han jobber mye med famile, arve- og skifterett, og underviser også i disse fagene ved Universitet i Oslo. Han har lang erfaring hva gjelder fremtidsfullmakter.

Den 22.juni vil du få tilsendt en link til seminaret som avholdes på Teams.

22.06.2020 kl.17.00
Webinar: Fremtidsfullmakt – noe alle burde ha!