FOLK 2019: Ledelse og tillit

mar

Vi har noen plasser på konferansen FOLK 2019 som er i regi av Sandnes Sparebank og Næringsforeningen.  FOLK 2019 - en lederkonferanse om dyktige folk, inspirerende folk, annerledestenkende folk og talentfulle folk. For andre gang skal Anne Lindmo ha ledelsen gjennom en dag der temaet er hvordan tillit gjør gode ledere og medarbeidere enda bedre. Det handler om verdien av tillitt og tillit som valuta. På konferansen vil en møte Anne Lindmo, Eldar Sætre og mange spennende foredragsholdere.
Målgruppen er ledere og mellomledere, her er det første til mølla.....

Om du er leder eller mellomleder, handler det om å investere og forvalte ressursene dine på best mulig måte. Det handler om å lykkes med å få medarbeiderne til å dra i samme retning. Det handler om å utnytte ressursene optimalt for å skape gode resultater, og det handler om tillit og ledelse som tiltrekker seg de beste talentene. Det handler om utvikling av deg som leder. Det handler om folk.

Program:

08.00-08.30: Registrering, kaffe og mingling

08.40: Velkommen ved konferansier Anne Lindmo.

08.50: Tillitsbasert ledelse v/ Bård Kuvaas, professor Handelshøyskolen BI

09.40: Tillit som strategi v/ Eldar Sætre, konsernsjef Equinor

10.10: Pause

10.30: Ledelse og selvledelse v/ Rune Semundseth, lederutvikler og daglig leder Businessmastering AS

11.10: Lunsj

12.00: Kommunikasjon, kroppspråk og tillit v/ Roar Kjølv Jenssen, skuespiller Rogaland Teater

12.40: Fake news og tillit til media v/ Mah-Rukh Ali, journalist og forfatter

13.10: Kort beinstrekk

13.30: Framtidens valuta er tillit v/ Stefan Hyttfors, futurist

14.00: Åpen dag på lukket avdeling v/ Linda-Merethe Øye, gründer Fra offer til kriger og musiker Sveinar Heskestad.

14.50: Takk for i dag sammen med vertskapet Trine Stangeland og Harald Minge.

15.00: Slutt

Hotell Residence i Sandnes er sted for konferansen