Medlemstur med årsmøte for avdeling Østfold

mar

Avdeling Østfold avholder sitt årsmøte som en del av medlemsturen til Scandic Laholmen i Strømstad fredag 22. mars - lørdag 23. mars. Vi byr på årsmøte, foredrag, hyggelig kveld med middag og overnatting i dobbeltrom på Scandic Laholmen Hotel.

Påmelding innen 20.februar : Det er viktig at du i kommentarfeltet skriver navn på hvem du deler rom med.

Årsmøte avholdes fredag 22. mars kl. 18.00
Dagsorden, årsberetning og sakspapirer til årsmøtet vil de som skal delta få tilsendt senest to uker før møtet. Øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med leder i avdelingen.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes til leder Hans Petter Lier innen 20. februar 2019

Kvelden starter med årsmøtet kl 18.00 og etter avholdt årsmøte inviteres medlemmene til en deilig middag på hotellet.

Lørdag ca kl 11.00 inviterer vi til felles foredrag for medlemmene i Østfold, Buskerud og Telemark

Foredragsholder Samuel Massie har mange møtt tidligere. Denne gangen er det Samuel og bestefaren (Arne Ulvolden) som vil fortelle om sitt vennskap, drømmer og reiser. Bestefar ble bestekompisen til Samuel, hans drømmer ble utgangspunktet for deres videre forhold og Samuel bestemte seg for å oppfylle drømmene til bestefaren. Sammen har de dratt jorda rundt og det ble det en fantastisk flott tv-serie av.

Les gjerne mer om Samuel og bestefar her

Deltakelse på årsmøte og middagen er gratis
Vi tilbyr overnatting i dobbelltrom for en egenandel på kr 300,-
ønsker du enkeltrom blir det kr 800,- i egenandel

BLIR DU MED?

Bindende påmelding, ved avmelding etter 7. mars påløper det et avmeldingsgebyr på kr 500,-

Den enkelte deltaker besørger selv transport til og fra Scandic Laholmen

Myndighetene har vedtatt endringer i beskatning av goder opptjent i arbeidsforhold med virkning fra 1.1.2019. Derfor har vi besluttet at det ikke er anledning til å benytte bonus opptjent på reiser/opphold betalt av Finansforbundet til private formål. Opptjente poeng kan benyttes til oppgradering eller kjøp av ny reise/opphold i vår regi. Om man kommer i en situasjon hvor en likevel benytter disse fordelene privat, må den enkelte melde fra om dette til Finansforbundets sekretariat.

22.03.2019 kl.18.00
23.03.2019 kl.13.00