Årsmøte for avdeling Oppland

mar

Årsmøte i avdeling Oppland avholdes 15. mars på Wood hotell, Brumunddal.

Dato: fredag 15. mars 2019

Tidspunkt: kl. 18.00

Sted: Wood hotell, Brumunddal

Invitasjonen gjelder for alle medlemmer.

Årsmøtene i 2018 vedtok at avdelingene Oppland og Hedmark skulle jobbe for en sammenslåing frem mot årsmøte i 2019.  Avdelingene er nå blitt enige om hvordan sammenslåingen skal gjøres og dette vil bli lagt frem på årsmøte for avdelingen.  Årsmøtet avholdes på Wood hotell i Brumunddal for begge avdelingene. Sammenslåingen vil ikke medføre annet for deg som medlem enn at du vil bli en del av en større avdeling. Du vil også i fremtiden motta gode medlemsfordeler som kurs og arrangementer.

Årsmøtet avholdes i to deler. Første del er årsmøter for respektive avdelinger Oppland og Hedmark. Hvis sammenslåing vedtas hos begge avdelinger, går vi over til andre del som blir stiftelsesårsmøte for den sammenslåtte avdelingen.

Det vil bli avholdt et medlemsmøte etter årsmøte hvor du inviteres på middag og det blir underholdning med bandet Trond Svendsen and the Tuxidos.

For de av dere som har lang vei, er det mulighet å bestille hotellrom til en hyggelig pris. Kryss av for om du ønsker hotellrom ved påmelding.

Egenandel for hotellrom: kr 400,- i dobbeltrom. Gi beskjed om hvem du ønsker å dele rom med.

Egenandel for enkeltrom: kr 700,-

Forslag som ønskes behandlet på årsmøte må sendes til leder Arne Hodne, arne@valdressparebank.nosenest innen 15. februar 2019.

Dagsorden, årsberetning og sakspapirer til årsmøte vil de som skal delta få tilsendt senest 14 dager før møtet.  Øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med leder i avdelingen.

1. mars 2019 åpner dørene til verdens høyeste trehus - Wood hotell. Mjøstårnet troner i himmelhøyde med sine 86 meter over bakken. Tårnet byr på fristende lokale råvarer i hotellets restaurant og fine konferanse- og selskapslokaler.

15.03.2019 kl.18.00
Årsmøte for avdeling Oppland