Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Samling for opplæringsansvarlige

jan

Målgruppen for samlingen er tillitsvalgte som har ansvar for opplæring av tillitsvalgte i egen bedrift eller på tvers av bedriftsgrensene.

Fristen for påmelding er 17. desember.

På samlingen deler vi erfaringer om hvordan opplæringsmateriellet som finnes på tillitsvervet.no fungerer i internopplæringen, og drøfter hvordan opplæringen bør gjøres i fremtiden. Vi tar også opp hvordan nye organisasjonsformer i bedriftene påvirker tillitsvalgtes arbeidsform.

Vi får informasjon om hva som har skjedd i Finansforbundet siden sist, og forbereder oss til landsmøtet.

Meld deg på i dag!

Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart. Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold.

Quality Hotel Olavsgaard - SKJETTEN
Fra:08.01.2019 kl.10:00