Noen kurs er forbeholdt medlemmer i Finansforbundet. Du kan logge inn ved å klikke her.

Felles YS medlemsmøte

feb

Marius Løken - Snu motgang til medgang. I 2011 ble Marius påført 20 knivstikk i det såkalte Halloween-drapet, havnet i koma, og har hatt en tøff vei tilbake. Gjennom sin sterke historie ønsker han å motivere mennesker til å gjøre det lille ekstra i hverdagen, som gjør at hver enkelt kan få mer ut av sitt potensial. Det er utrolig hvor mye kapasitet, mot og styrke et menneske besitter i motgang. Han forteller ærlig om sine erfaringer og verktøy, som er nyttig og motiverende i både arbeids- og dagligliv.

Felles foredrag for medlemmene i Delta, Parat, Negotia, Avyo og Finansforbundet på Scandic Forus hotell, Bjødnabeen 2 (ved Travbanen) Det er bra med parkering og gode bussforbindelser.

Vi får besøk av Erik Kollerud som ble valgt til ny YS-leder på kongressen i høst. Han holder et kort innlegg om viktige saker som YS jobber med.

Foredraget til Marius Løken berører blant annet følgende temaer:
- Opptrening
- Motivasjon
- Hvordan møte utfordringer?
- Snu motgang til fremgang!
- Samspillet mellom fysisk og psykisk velvære
- Viktigheten av fellesskap
- Hvordan skape selvtillit

Gjensidige vil være på plass med stand, her kan du få med deg de gode forsikringsfordelene som vi har gjennom YS

BLIR DU MED? det lønner seg å være medlem, kvelden er gratis for deg!

Scandic Forus - STAVANGER
Fra:06.02.2019 kl.18.00 - 20.00