AVLYST Snekker Andersen og julenissen

des

Vi inviterer medlemmene i Vestfold til familieforestillingen Snekker Andersen og julenissen. Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi dine billetter og du kan kjøpe fire billetter til rabattert pris kr 125,- pr stk. (ordinær pris er kr 275,-)

VIKTIG at du skriver antall i kommentarfeltet. Faktura for betaling sendes deg. Begrenset med billetter så vi har fortløpende påmelding. Det lønner seg å være medlem!

Billettene deles ut ved vår stand i forkant av forestillingen.

I år blir det en merkelig og spennende julaften for snekker Andersen! På vei til vedskjulet for å ta på seg julenissedrakten, kolliderer han med en annen i julenissedrakt. Han sier han er julenissen, og kanskje de skal bytte? Julenissen går til snekker Andersens barn og snekker Andersen går til julenissens.

Men hvordan er julenissebarn? Er de veldig forskjellige fra vanlige barn? Og hva i all verden skal de få til jul? Snekker Andersen tar oppdraget!

Velkommen til en rotnorsk juleforestilling som, i tillegg til historien om Snekker Andersen og julenissen, presenterer mange av Prøysens udødelige sanger som «Romjulsdrøm», «Musevisa», «Julekveldsvisa». Vi garanterer at julestemningen vil legge seg som et varmt og godt teppe rundt hele familien!

Og hvem vet? Kanskje alle barna får treffe julenissen etter forestilling?

Forestillingen varer i ca 60 minutter uten pause.

Larvik
20.12.2020 kl.16.00