AVLYST - Førjulstreff i Narvik

nov

Velkommen til førjulstreff på Linken bar og restaurant

Da har Finansforbundet åpnet opp for at regionene kan avholde lokale medlemstreff og vi har gleden av å invitere til førjulstreff for medlemmer i Ofoten. Tradisjonen tro inviterer vi til hyggelig samvær, deilig mat og god drikke.

Grunnet Covid 19 har vi lært oss å leve med ulike nasjonale og kommunale bestemmelser. De forandrer seg etter hvor og når smitten blusser opp. Regjeringen, FHI og lokale myndigheter gir oss løpende informasjon om hvordan vi bør forholde oss. Alle pålagte smittevernhensyn tas på alvor og arrangementet avholdes i henhold til gjeldene lover og regler. Linken bar og restaurant som profesjonell arrangør, har ansvar for at smittevern er ivaretatt etter gjeldende regler. Arrangementet kan måtte avlyses på kort varsel, hvis den lokale smittesituasjonen tilsier det. Innbetalt egenandel vil da bli refundert.

TID: Fredag 20. november kl 19.30

STED: Linken Restaurant og Bar

EGENANDEL: Kr 150,- (ordinær pris kr 925,-), dekker aperitiff og nydelig middag. Drikke til maten betaler den enkelte.

Bindende påmelding innen 6. november.

Egenandelen faktureres på mail og må være betalt hvis du skal delta. Innbetalt egenandel refunderes ikke, med mindre arrangementet avlyses. Påmelding gjøres på Finansforbundets nettside, - husk å logg på for påmelding.

Velkommen til en fin førjulstund sammen med gode kollegaer.

Kontaktperson Torgeir Johnson på telefon 91350490
torgeir.johnson@nordea.no