An American Holiday with Adam Douglas

des

Dette blir en storslått julekonsert med et amerikansk roots, americana, soul- og jazz-uttrykk. Her vil tema være vinter og jul. Det blir noen klassiske julelåter, samtidig som man vil få nye versjoner av gamle hits og noen originallåter.

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi din billett som du betaler kr 250,- for. Ta gjerne med din ledsager som betaler kr 500,-  og vi inviterer alle til et glass drikke sammen med utlevering av billettene. Vi kommer tilbake med mer informasjon om sted hvor en skal møtes. Faktura for betaling sendes deg. Begrenset med billetter så vi har fortløpende påmellling. Det lønner seg å være medlem!

Årets utgave av «An American Holiday» får et av Norges beste liveband forsterkninger fra Traces Gospel Choir – i tillegg til sjefen sjøl. Til sammen vil det være 12 musikere på scenen, og er en av de største omreisende juleturneene i Norge. Adam Douglas har på få år markert seg som er av Norges mest hardtarbeidende artister, med sin store stemme og delikate gitarspill.

Adam Douglas sin turne ble til etter at han hadde en drøm om å presentere ekte Amerikansk julemusikk for det norske folk og nå har den har gått for fulle hus to år på rad. Han er oppvokst i Oklahoma, og har bodd i Chicago og Minneapolis. Han nærmest ramlet inn på en scene da han var åtte år og har siden ikke sett seg tilbake. Adam Douglas er en spellemann i ordets rette forstand. Musikken hans handler om å spille for folk. Om øyeblikkene som skjer på scenen, og om øyeblikkene som skjer i møtet med publikum.

06.12.2019 kl.18.00 - 21.00
An American Holiday with Adam Douglas