Temakveld - Ny arvelov, hva er nytt?

jun

Ny arvelov: hva er nytt? Må jeg skrive nytt testamente.  Her får du de viktigste endringene vist med pratiske eksempler.

Dato 6. juni

Tidspunkt. kl. 17.00-19.00 (lettere servering fra kl. 16.30)

Sted: Finansforbundets lokaler, Dronning Eufemiasgt. 16, Bjørvika

Med Senior advokat Line Juuhl i Brækhus

Line Juuhl er tilknyttet familie-, arve- og barneretts avdelingen hos Brækhus. Hun har erfaring innenfor arveplanlegging og arveoppgjør. I dette arbeidet inngår utarbeidelse av samboerkontrakter, ektepakter, testamenter, fremtidsfullmakter og gjennomføring av arveskifter.  Juuhl har også lang erfaring innenfor internasjonale arvesaker, og herunder har hun særlig kompetanse med gjennomføring av arveskifter og rådgivning i saker tilknyttet Norge-Spania.

Brækhus er et av de få større advokatfirmaer som har valgt arverett som et av sine satsningsområder. Arveretten er i utvikling. Den byr på utfordringer som følge av sammensatte familiemønstre og store formuer i inn- og utland.  Behovet for arveplanlegging med individuelt tilpassede løsninger fremfor arvelovens ordning er økende.  Arveoppgjørene involverer ofte store verdier.

Egenandel kr 200,-.

Vel møtt!

06.06.2019 kl.17.00
Temakveld - Ny arvelov, hva er nytt?

Hanne Alfstad Torsvik
hanne.torsvik@finansforbundet.no