Billetter til Blåtoner i Gjøvik kirke

des

Du får nå tilbud om en billett til julekonsert i Gjøvik kirke.  Bli med og kom i julestemning.

Dato: 18. desember 2019, dørene åpnes ca kl. 17.30

Ole Børud er sammen med Maria Solheim og Lewi Bergrud en norsk låtskriver,sanger,musiker og artiste.Ole har vært artist siden barns ben av, mens Maria ble for alvor kjent som 16- åring med låta "Lady of my life" Lewi har gjort seg bemerket i både inn-og utland med sine tekster skrevet på Toten-dialekt, og kommer denne våren ut med sitt 3.soloalbum.Disse 3 artistene har i år inngått et spennende samarbeid og turneen blir en større publikumsucce for hvert år. De har høstet fantastiske kritikker for sine egne tolkninger av kjente julesanger,samt nyskrevne låter.De ønsker å fortsette og gi publikum en julekonsert, hvor formidling av tekst og å skape høytidsstemning står i fokus.

Dørene åpnes: ca kl: 17:30 - Hovedartist: ca kl: 18:00
Varighet ca 90 min. uten pause.

Tilbudet er en billett for deg som medlem. Egenandel kr 150,- .  Du vil motta en faktura på mail, når den er betalt får du tilsendt din billett.  Det er begrenset med billetter så her må du være rask.

18.12.2019 kl.18.00
Billetter til Blåtoner i Gjøvik kirke