Styrk deg selv - styrk ditt arbeidsliv

nov

Finansforbundet avdeling Rogaland inviterer til et inspirerende foredrag med den danske journalist, coach og forfatter Gitte Jørgensen som har skrevet boken Pippi Power og Når sjelen kaller - skap det liv du lengter etter.

Gitte Jørgensen er forfatter, journalist og coach, og kvinnen bak bøkene «Pippi Power» og «Når sjelen kaller - skap det liv du lengter etter». Gitte har i de siste årene brukt mye av sin tid på å holde foredrag og undervise, også i Norge, og har vært invitert både på "Skavlan" og «God Morgen Norge». Hun er kjent for flere av våre medlemmer da hun har hatt foredrag og kurs for Finansforbundet tidligere. Det er hyggelig å invitere til en inspirerende kveld med Gitte.

Kjenner du at:
arbeidet ditt er under press, og det kan være vanskelig å beholde overskuddet og energien oppe hele dagen?
den ene dagen tar den andre, du får ikke gjort noe med det selv om du vet at  dette ikke er bra for deg?
du gjerne vil ha mer glede og energi i dagene dine - eller beholde overskuddet som du allerede har - men hvordan kan du få det til i hverdag med to-do lister, rutiner og plikter?

Kanskje gjenkjenne du igjen en eller flere av disse linjene, eller du er bare nysgjerrig!

Du vet, du har mer potensial i deg og du ønsker inspirasjon, kunnskap og verktøy for å styrke deg selv og få det beste ut av hverdagen og arbeidslivet.

Under foredraget vil du få inspirasjon og kunnskap om:
• hvorfor positive realisme kan gi oss den styrke og energi, vi ønsker
• hva positive følelser er og hva de gjør med oss (f.eks. Åpenhet, takknemlighet, nysgjerrighet).
• hvorfor positivitet er ikke alltid lett - selv om det høres enkelt
• hvorfor indre godhet er en forutsetning for å kunne opprettholde sin fortjeneste og øke trivsel - og hvordan det kan bygges
• inspirasjon til hvordan man med små justeringer og små skritt kan skape økende livs og arbeidet spiraler.
• små praktisk detaljerte verktøy for å bygge konstruktive vaner som lett kan implementeres i en travel hverdag
• du vil gå hjem med en rekke "Nøkler" til å låse opp mer styrke, energi og velvære

Undervisning i foredraget er dynamisk variert og praktisk.

Kvelden blir på flotte Hummeren hotell på Tananger og kvelden starter  kl 17.00 med Hummerens tradisjonelle fiskesuppe på buffet i restauranten før foredraget, kvelden avsluttes senest kl 20.00

Les mer om Gitte her

16.11.2017 kl.17.00 - 20.00