Tillitsvalgtkonferanse for avd. Oslo Akershus

okt

Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Det er en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Konferansen er for alle tillitsvalgte i avdeling Oslo Akershus og  blir på Sundvollen hotell 16.-17. oktober.

Høstens konferanser blir en arena der vi, sammen med arbeidsgiverforeningene (Finans Norge og Virke) drøfter utfordringene finansnæringen står ovenfor med hensyn til teknologisk utvikling, de utfordringene vi som organisasjoner står ovenfor mht. sysselsetting og organisasjonsgrad, og de utfordringene vi som samfunn står ovenfor med hensyn til fordeling av goder.

Konferansens første dag avsluttes med et foredrag om den nye personvernforordningen som trer i kraft 28. mai 2018. Vi vil komme tilbake til et mer konkret program nærmere konferansen.

Det vil også denne gang bli satt opp felles transport fra Oslo Bussterminal. De som av grunner ikke kan være med på fellestransport, sender en forespørsel til Hanne Torsvik for godkjennelse av egen kjøring.

16.10.2017 kl.09.30
17.10.2017 kl.15.00