Fyrverkerikonsert i Horten

jun

Finansforbundet avdeling Vestfold inviterer medlemmene til Vestfolds mest spektakulære utendørskonsert. På scenen sammen med Kongelige Norske Marines Musikkorps står denne gang verdensstjernen Melody Gardot og årets konferansier er Anne Lindmo

Vestfoldfestspillene inviterer til den årlige Fyrverkerikonserten som nærmest har blitt en institusjon i Vestfold og markerer starten på sommeren med smell på en av Vestfolds mest spektakulære utendørsarenaer på Vollen på Karljohansvern i Horten. Arrangementet avsluttes som alltid med et storslagent musikalsk fyrverkeri til tonene av Händels "Music for the Royal Fireworks".

Til konserten dette året fredag 30.juni står Gardot, som mange kaller vår tids svar på Nina Simon, på utendørsscenen på Vollen inne på Karljohansvern sammen med Marinemusikken. Melody Gardot er en samfunnsengasjert artist med en stor stemme og sterk formidlingsevne, og i musikken hennes møtes funky basslinjer, sterke gospelarrangementer og et retro souluttrykk. Publikum loves en fantastisk og stemningsfull Fyrverkerikonsert med alle de ingredienser som har gjort denne konserten til Vestfolds lengstlevende utendørskonsert.

Helt siden Melody Gardot opptrådte på «Skavlan» på NRK-TV i 2009 har hun vært en stor publikumsfavoritt her hjemme. Med sin smektende og elegante musikk i skjæringspunktet mellom jazz, blues og soul har hun inntatt toppen av VG-lista og gjort en rekke utsolgte og bejublede konserter i Norge.

Billetter hentes etter at vi har registrert betaling hos Sverre Harbo i de nye lokalene til Gjensidige, Statens park-Korten i Tønsberg. (adresse Anton Gjensens gt nr 2) Telefon nr til Sverre er 950 20 899

Det lønner seg å være medlem! Du får din billett for kvelden, og 3 bonger for kun kr 200,- som er egenandel. Ta gjerne også med deg din ledsager som betaler kr 490,-

Husk at du må ta med egen stol

Fortløpende bindende påmelding senest innen 30.mai og etter dette sendes faktura for betaling til deg på mail.

30.06.2017 kl.
Fyrverkerikonsert i Horten