Julebord og show i Tønsberg

des

Helaften med Quality Hotel Tønsberg sitt fantastiske julebord og Stjernegalla

Det er hyggelig å igjen kunne invitere medlemmene i Vestfold og ektefelle/samboer til julebord og show i Tønsberg.

Det lønner seg å være medlem! Vi subsidierer din billett for hele kvelden som inkluderer julebord med to enhet drikke og show. For dette betaler du en liten egenandel på kun kr 250,- , ta gjerne med deg din ledsager som betaler kr 1000,-for kvelden. Faktura for betaling sendes.

Quality Hotel Tønsberg har i flere år hatt suksess med julebord og show i desember. Hotellets kjøkken serverer buffet med varme og kalde retter som hører julen til. Etter maten blir det show kl 21.00 - Stjernegalla med Martin Beyer-Olsen, Thomas Giertsen, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen, et show en ikke vil gå glipp av. Alle som kjøper julebordspakke ved Quality Hotel Tønsberg får bånd med fri entre og garantert inngang på byens mest populære utested The Sende og Foynhagen.

Fortløpende påmelding innen 29. oktober 2018, begrenset med plasser

01.12.2018 kl.18.00