Julebord og show for medlemmene i Vestfold

des

Helaften med Quality Hotel Tønsberg sitt fantastiske julebord og Humorgalla

Det er hyggelig å invitere medlemmene i Vestfold til julebord og show i Tønsberg.

Det lønner seg å være medlem! Vi subsidierer din billett for hele kvelden som inkluderer julebord med to enhet drikke og show. For dette betaler du en liten  egenandel på kun kr 250,- , ta gjerne med deg din ledsager som betaler kr 1100,-for kvelden. Faktura for betaling sendes.

Quality Hotel Tønsberg har i flere år hatt suksess med julbord og show i desember. Hotellets kjøkken serverer buffet med varme og kalde retter som hører julen til. Etter maten blir det show - Humorgalla kl 21.00  med Tommy Steine, Jon Niklas Rønning, Ole Morten Aagenøs og Rasmuss Wold

Frist for påmelding er 25. oktober

Opplev flere av landets fremste komikere sammen med duoen fra Bye & Rønning, Jon Niklas Rønning og Ole Morten Aagenæs. Showene inneholder humor og musikk i en herlig kombinasjon. Her er det bare å velge sin favoritt!

Tommy Steine
Tommy begynte sin komiker karriere allerede i 1994, og er således en av de standupkomikerne som har holdt på lengst! Siden starten har Tommy rukket å ha mer enn 3000 liveshow og forestillinger. I tillegg har Tommy jobbet på TV som programleder og skuespiller i over 12 år, og med det rukket å vært med i over 200 tv programmer hovedsaklig i TV2.

Som komiker, er Tommy i dag først og fremst populær for sin unike kontakt med publikum, og evnen til å lage de fleste tekster enten det er i firmasammenheng eller på livescene. Tommys tolkninger av alle ulike dialekter og språk må også trekkes frem.

Jon Niklas Rønning
Med sin unike evne til å parodiere, improvisere og ironisere er han alltid dagsaktuell og er en av landets mest populære humor-musikalske artister. Hans treffsikre parodi på Ole Paus dukker opp i et langt repertoar som har sikret ham flere Komipriser.
Rønning opptrer ofte med makkeren Ole Morten Aagenæs, en av landets beste pianister og vokalister som sikrer en lekker musikalsk ramme.

Rasmus Wold
Rasmus er en ung komiker som allerede er godt etablert i standup-miljøet, der han hadde sitt gjennombrudd under Lattergalla 2016 sammen med bl.a. Otto Jespersen, Hans Morten Hansen og Jon Niklas Tønning.

02.12.2017 kl.18.00
Julebord og show for medlemmene i Vestfold