Din hverdag - skap den! foredrag av Lars Zachariassen

sep

Bli med til toppen av Høghuset på medlemskveld. Kvelden starter med deilig mat før Lars Zachariassen holdet foredrag.

Din hverdag – skap den!

Et ærlig og personlig foredrag om aktivitet, livskvalitet, tanker og følelser. Om å være aktiv og tilfreds, til tross for utfordringer, tankefeller og vanskelige relasjoner. Enkle verktøy og modeller blir presentert. Faglig og hverdagslig, med et humoristisk skråblikk og stort engasjement.

Vi byr på en velkomstdrink og to retter middag. Drikke til maten kan kjøpes.

Hele denne kvelden får du som medlem for en liten egenandel på kr 200,- resten dekkes av Finansforbundets lokale medlemsfond.

Litt om Lars: Han er utdannet fysioterapeut med videreutdannelse i kognitiv terapi og idrett. Han har et brennende engasjement for fysisk og psykisk helse, motivasjon- og endringsarbeid. Opptatt av relasjoner, kommunikasjon og språk. Holder foredrag og skriver om et vidt spekter, alt med mål om å opplyse, normalisere, ufarliggjøre og senke terskler.

20.09.2019 kl.19.00
Din hverdag - skap den! foredrag av Lars Zachariassen