Ibsenhuset "The Show Must Go On"

des

Vi inviterer medlemmene og deres følge til den aller siste Queen-hyllesten med Åge Sten Nilsen

Det lønner seg å være medlem! du får din billett til kr 250,- og ledsager betaler kr 520,-

Vi møtes i andre etasje fra kl.19.00 hvor billetter deles ut og det serves litt vin, øl og mineralvann

Opplev den aller siste Queen-hyllesten med Åge Sten Nilsen. Etter 10 år med spektakulære show til hyllest for den britiske super-gruppen Queen, vil nå Norges beste rockeentertainer sette endelig punktum med en helaftens jubileumsforestilling.

Siden starten har ulike versjoner av "The Show Must Go On" blitt sett av mer enn 400.000 mennesker rundt i Norge. Nå starter avskjedsturnèen

Åge Sten Nilsen avslutter sin Queen-hyllest
Åge har fortsatt med seg det samme fantastiske bandet og krydrer som vanlig showet med dansere, statister og spesialeffekter. Det loves et minnerikt show ut fra den musikalske skattkisten til Queen og Freddie Mercury. Det blir gjenhør med mange av de store klassikerne vi har hørt før men halvparten av showet består av ”nye” låter som aldri før er fremført på scenen av Åge & co – herunder biter fra gruppens aller første utgivelser samt rørende versjoner av låter fra gruppens siste album, "Made in Heaven", som først ble utgitt etter Freddie Mercurys død.

01.12.2017 kl.20.00
Ibsenhuset "The Show Must Go On"