Grunnkurs del 2 - region nord

okt

Dette kurset er ett av høstens totalt 5 Grunnkurs del 2, og er for deg som deltok på UKE 7-kurset i februar eller juni.

Husk at fristen for å bekrefte innkallingen er 18. august.

Kurset holdes på Quality Airport Hotell Værnes på Stjørdal, og starter tirsdag 3. oktober kl. 1000 og avsluttes onsdag 4. oktober innen kl. 1600.

Programmet finner du ved å klikke på knappen øverst til venstre, men temaene vil i hovedsak være følgende:

• Finansforbundet - fagforeningen din
  • Oversikt over arbeidsretten
  • Tariffavtalene
  • Medbestemmelse og påvirkning
  • Forhandlinger
  • Lønn og lønnsdannelse
  • Synlighet og oppslutning

Reise- og oppholdsutgifter dekkes av Finansforbundet. Dersom du trenger å benytte fly må du bestille nødvendige billetter gjennom HRG Nordic, tlf. 21 49 83 40. Som referanse for bestillingen må du oppgi at kostnadsstedet på fakturaen skal merkes ”3615”.

Det skal benyttes billigst mulige billetter i tråd med gjeldende reisepolicy. Bestill derfor så tidlig som mulig for å oppnå lave priser. Til orientering opplyser vi at du slipper å forskuttere billettkostnadene da reisebyrået fakturerer Finansforbundet direkte.

Øvrige reiseutgifter dekkes etter rimeligste offentlige takster. Det oppfordres til å reise kollektivt i størst mulig grad. Dersom det ikke er mulig å benytte offentlig transportmiddel godtgjøres eventuell bilkjøring etter statens satser.

Det er bestilt overnatting for alle på hotellet fra 3. oktober til 4. oktober. Dersom du, på grunn av problemer med offentlig transportmiddel, har behov for overnatting fra 2. oktober bes du notere det i kommentarfeltet i påmeldingsbildet. Hvis du ikke ønsker overnatting på hotellet ber vi om at du opplyser om det i kommentarfeltet.

Vel møtt til lærerike kursdager!

03.10.2017 kl.10.00
04.10.2017 kl.16.00