Ny personvernlov - hva betyr det?

jun

Finansforbundet avd. OsloAkershus inviterer til temamøte, hvor den nye personvernforordningen (General Data Protection Regulation, GDPR) er tema.

Den nye personvernforordningen (GDPR) trer i kraft i mai 2018.  På møtet vil du få en innføring i hva det i praksis vil si når den trer i kraft.  Du vil også få tips om hvordan man kan komme i mål med nødvendige aktiviteter frem til de nye reglene er gjeldende.

Lasse Wikmark har jobbet i DNB siden 2011.  Først i konsernrevisjonen og fra mars 2016 har han vært ansvarlig for sikkerhet, operasjonell risiko og compliance i HR.  Han har en IT-faglig utdanning og største delen av sin karriere som konsulent, instruktør og rådgiver, blant annet innenfor personvern.

Meld deg på dette høyaktuelle møtet idag!

Møtet avholdes hos Finansforbundet, i auditoriet v/resepsjonen, Dronning Eufemiasgt. 16, Bjørvika, Vismahuset.  Tirsdag 13.juni 2017,  kl. 17.00-18.30. (lettere servering fra kl. 16.30)

Velkommen!

13.06.2017 kl.17.00
Ny personvernlov - hva betyr det?
Hanne Alfstad Torsvik
hanne.torsvik@finansforbundet.no