Årsmøte avd Sogn og Fjordane - Foredrag

mar

Finansforbundet avdeling Sogn og Fjordane inviterer alle medlemar til årsmøte på Scandic Sunnfjord Hotel, fredag 2. mars kl. 18.00.

Forslag som ein ønskjer handsama på årsmøte sendast til styreleiar tor.ulsten@ssf, innan 2. februar 2018.

Sakliste, årsmelding og sakspapir til årsmøte blir sendt alle påmeldte seinast 14 dagar før møte.

Scandic Sunnfjord Hotel,
fredag 2. mars, kl. 18.00.

Etter årsmøte byr vi på foredraget HOLD FAST! av Samuel Massie og middag for de som ønskjer.

For dykk som har lang reiseveg tilbyr vi overnatting til redusert pris. Fint om du kryssar av for overnatting.

Litt info om kveldens foredragsholdar: Samuel Massie er kjuagutten som mista all glød og sjølvtillitt i møte med skulen. Han skulka og kom i politiets søkelys. Redninga vart Folkehøgskolen 69 grader Nord, samt møte med Jarle Andøy, og to år seinere står han til rors på seilskuta Berserk med kurs for Sydpolen. Da skuta og tre av kameratane forsvann, blei livet igjen snudd på hovudet for 18-åringen. I tillegg har Samuel hatt ulike oppdrag som programleiar, blant anna for Skal Vi Danse.

Denne ettermiddagen held han eit gripande foredrag om ”mestring, målbevissthet, menneskets evne til forandring, om ansvar for eget liv – og hvordan det gikk opp for Samuel.”

Arrangementet er gratis for alle medlemar, men eigenandel for evt overnatting enkeltrom kroner 500 og dobbeltrom 250. Pris er pr person.

02.03.2018 kl.18.00
Årsmøte avd Sogn og Fjordane - Foredrag