Forestillingen Pang på Rogaland teater

mai

PANG er teater på amfetamin. Det er en galopperende teaterforestilling i høyt tempo og et fyrverkeri av en teateropplevelse. Her balanseres det mellom det absurd komiske, det dypt tankevekkende og rablende galskap. Gjør deg til klar til å få røsket opp i inngrodde fordommer og stereotypiske verdensbilder!

Det er hyggelig å igjen kunne invitere til en medlemskveld i Rogaland teater.  Du kan kjøpe en billett til deg som medlem kr 150,-, ta gjerne med deg ledsager som betaler kr 235,- (ordinær pris er kr 335,-) Forestillingen starter kl 20.00 og spilles i teaterhallen, vi er på plass fra kl 19.00 med stand og utdeling av billetter.

Om testosteron og maktposisjoner. Om feminisme, hustruvold og sexisme. Om reality-tv og Miss Universe. Om toleranse, respekt og verdighet. Om religiøs fanatisme, klimaforandringer og rasisme. Om bitende barn i barnevogner og flyktninger i kjelleren. Om egoisme, dobbeltmoral og stormannsgalskap. Om verden i dag!

Verden er tett sammenvevd og komplisert. Store omveltninger pågår, med digitalisering og globalisering. Vi velgere finner sterke menn attraktive. Sterke menn som lover å ordne opp på egen hånd, bare de får frie tøyler. Og i de sterke menns klubb kan de gratulerer hverandre med et oppsiktsvekkende globalt comeback. Rolf Pang er en slik sterk mann! Og ingenting – absolutt ingenting – kan hindre hans vei til toppen. Han besitter er en irrasjonell lyst til eksplosjoner og sensasjoner i den politiske verden. For uten han er verden dødskjedelig.

BLIR DU MED? fortløpende påmeldinger

15.05.2019 kl.20.00