AVLYST Kurs - Office 365

nov

Målet med kurset er å vise hvilke muligheter Office 365 kan gi

Office 365 er en integrert opplevelse med programmer og tjenester som er utformet for å hjelpe deg med å følge interessene dine og utvikle bedriften din. Via Office 365 har du tilgang på apper som Word, Excel, PowerPoint og mer enten direkte på dine PC, nettbrett eller mobil eller online via din nettleser. Ved hjelp av lagring i skyen har du alltid tilgang på dine dokumenter uansett hvor du måtte befinne deg.

• Hva er Office 365
  • Office 365 i skyen
  • Jobb med Microsoft Office online eller på skrivebordsversjon (Word, Excel, PowerPoint)
  • Lagring i skyen i OneDrive, jobb med dokumenter fra ulike enheter (PC, nettbrett, mobil)
  • Synkronisering mellom dine enheter
  • Samskriving og deling med andre
  • Vi viser kort et lite utvalg av andre applikasjoner tilgjengelig via Office 365, for eksempel OneNote, Teams, Forms (dette avhenger litt av din type Office 365 abonnement)

Det er forskjell i hvordan de ulike bedriftene har satt opp Office 365 abonnementet for sine ansatte og det er ulik policy med hensyn til sikkerhet og lagring i skyen. På kurset vil instruktør vise mulighetene slik Microsoft har laget det, og så må man bare være klar over at policy for ulike applikasjoner og lagring kan være ulikt fra bedrift til bedrift. Dette er det stort sett de ulike IT-avdelingene som administrerer og styrer.

Kurs instruktør er: Kathrine Jølle Wathne

Kurset er på Scandic Stavanger, Reidar Berges gt 9.
Det blir enkel servering fra kl 16.30 - 17.00

05.11.2019 kl.16.30 - 21.00