Minikurs forhandlinger

nov

Forhandlinger skjer i veldig mange sammenhenger. Vi forhandler på jobb med våre arbeidsgivere, arbeidstakere, kolleger, kunder, leverandører, eller som tillitsvalgt. I det private er vi i forhandlingssituasjoner med venner, barn, ektefeller, og familiemedlemmer.

Sammen med Parat har vi gleden av å kunne invitere tillitsvalgte til minikurs i forhandlinger og forhandlingsteknikk. Vi forhandler hver dag, men hvor bevisste er vi på hva som skjer i slike situasjoner? Hvordan kan vi utvikle oss til å bli bedre forhandlere?

Vi har vært så heldige å få dr. Gillian Warner-Søderholm til Kristiansand. Gillian er instituttleder og Associate Professor på institutt for kommunikasjon og kultur på BI. Hun har utdannelse fra blant annet Reading University og Harvard. Hun har 20 års erfaring som forhandler, og forsker i dag på forhandlingsteknikk.

I minikurset om forhandlinger bruker hun teori og forskning, som vil hjelpe deg å forstå en forhandlingssituasjon.

Sentrale elementer som hun vil komme inn på om forhandlinger er kommunikasjon, empati, partenes interesser, kriterier, alternativer, samarbeid, etikk, maktasymmetri, og BATFA (beste alternativ til forhandlet avtale).

Vi ønsker tillitsvalgte velkommen til en hyggelig ettermiddag, der du vil få muligheten til å bli en enda dyktigere forhandler.

19.11.2019 kl.14.30 - 18.30
Minikurs forhandlinger