Kurs til deg som er ny som leder

jan

Bli en bedre leder!

Som ny leder med personalansvar i finansnæringen står du overfor mange utfordringer. Stå sterkere rustet med Finansforbundets kurs i ledelsesutvikling.

Finansforbundet er opptatt av deg som ønsker å lykkes som leder. Du vil møte utfordringer som kan være vanskelig å håndtere, og noen av dem kan være vanskelig å snakke med andre om. Derfor tilbyr vi nye ledere dette modulbaserte programmet for ledelsesutvikling.

Over fem samlinger vil du bli fulgt tett av våre to fremste karrierecoacher (se nedenfor), og møte aktuelle og dyktige forelesere. Du vil gjennomgå en typeanalyse (JTI) som vil være grunnlag for personlig utvikling. I tillegg vil tema for samlingene vil være innføring i ledelse generelt og endringsledelse spesielt. Du vil lære mer om relevant lov- og avtaleverk samt kommunikasjon. Vi vil også ta tak i den vanskelige samtalen og gå inn i stressmestring.

Målgruppe: Kursene er spesiallaget for deg som er ny leder og har personalansvar. Du bør ikke ha vært i rollen mer enn to år.

Kursdatoer:

• 24. januar
  • 27. og 28. februar
  • 28. mars
  • 9. mai

Kursene har en egenandel på kr 1 950,- Reisekostnader dekkes ikke.

Bindende påmeling.

Påmeldingsfrist 7. januar

CV sendes til tui@finansforbundet.no

Tilbakemeldinger fra tidlgiere kurs:

"Generelt et veldig nyttig kurs for en uerfaren leder å delta på"

"Meget gode coacher i Sissel og Christian. Har lært mye om meg selv og mine forutsetninger for å bli en god leder"

"Veldig bra jobba! Nyttig og interessant. Kan anbefales!"

Coachene

Christian Bratsberg er utdannet siviløkonom og gestaltterapaut. Han har 20 års erfaring fra ulike lederroller i bemanningsbransjen, både som personalsjef, HR - sjef og viseadministrerende direktør. Bevisstgjøring av egen adferd – både individuelt og i grupper - er noe av det Christian brenner mest for.

Sissel Stoltenberg er sertifisert coach med utdannelse fra The Coaches Training Institute, California/London, samt relasjonscoach fra Organisational and Relationship System Coaching, London/Oslo. Hun er også sertifisert i flere verktøy innen psykologi/prosess/rekruttering.

24.01.2019 kl.10.00
Kurs til deg som er ny som leder