Konsert med Ina Wroldsen

nov

Vi inviterer til feiende flott konsert med Ina Wroldsen i Bølgen Kulturhus,

Du får din billett som medlem for kr 180,- og kan kjøpe en ekstra billett til kr 370,- (ståplass billetter parkett) Vi møtes i forkant av konserten hvor vi spanderer et glass drikke og det blir utlevering av billetter.

Frist for påmelding er 16. oktober, begrenset med plasser så første mann til mølla......

Ina Wroldsen startet sin karriere som artist men gikk snart over til å skrive musikk for andre. Som låtskriver har hun hatt stor suksess og regnes i dag som en av de mest ettertraktede på sitt felt i Europa og Nord-Amerika. Hun har vunnet flere priser for sitt arbeid og hennes låter har blitt brukt av bl a. Calvin Harris, Shakira, Britney Spears, The Pussycat Dolls, Shontelle, James Arthur, Leona Lewis, Little Mix, The Saturdays & One Direction.

De siste årene har Ina også tatt opp artistkarrieren. Som «Ask Embla», sammen med islandske Arnthor Birgisson, ga hun i 2013 ut albumet Northern Lights. Det ble gitt ut kun i Norge hvor det ble et av de mestselgende album det året.

Hun har siden fortsatt under eget navn. Hun har gitt ut «Aliens» (Her er jeg, 2014), «Rebels»( 2015) og i april 2016 «Lay it on me». Sistnevnte ble gitt ut i samarbeid med den norske produsentduoen Broiler og klatret raskt til nr.2 på både Spotify og VG-lista.

I 2015 valgte Calvin Harris& the Diciples å gi ut Ina sin låt «How deep is your love» med hennes demovokal. Denne ble en av årets mest spilte låter over hele verden.

Ina har det siste året også gjort seg bemerket som dommer i den norske utgaven av Idol. Med sin genuine interesse for musikk og for å finne og utvikle nye talenter er dette en utfordring hun har satt stor pris på.

Faktura sendes for betaling av billettene

18.11.2017 kl.20.30
Konsert med Ina Wroldsen