Medlemskveld med foredrag og konsert

nov

Byscenen i Haugesund er sted når lokalutvalget inviterer til medlemskveld med foredrag og konsert med Hellbillies

Vi møtes i eget lokale på byscenen hvor det blir deilig spekemat, et glass drikke og foredrag av administrerende banksjef i Haugesund Sparebank Bente Haraldson Syre før konsert.

HELLBILLIES - 25 år på veien - bedre enn noensinne!
Byscenen er tilbake som konsertarena i Haugesund og Hellbillies er første bandene som er invitert. Da bandet slapp sitt nyeste album "Søvnlaus", var det til unison strålende mottakelse. Etter å ha overvært den første konserten på slippturnéen mente Drammens Tidendes anmelder at bandet aldri hadde vært bedre. Hellbillies her underholdt publikum i hver lille krok i Norge siden 1990. De har spilt over 1600 konserter og høster fortsatt fantastiske tilbakemeldinger fra kritikere og publikum.

Blir du med? du får hele denne kvelden med mat, foredrag og konsert for kun kr 250,- i egenandel. FRIST for påmelding er 18. oktober!

09.11.2018 kl.20.00
Medlemskveld med foredrag og konsert