Jul i Kongeparken

des

Kongeparken er pyntet i julestasen og full av yrende liv. Her er det smånisser, juleverksteder, juleforestilling, nissebesøk, karuseller, sang, musikk, fyrverkeri og deilig stor familiebuffet.

Vi har flere ganger fått tips fra medlemmer om å ha familiearrangement med Jul i Kongeparken. Med bidrag fra medlemsfondet er det hyggelig å kunne gi deg som medlem følgende tilbud.
Du kan kjøpe to billetter til kr 200,- pr stk og utover dette billetter til kr 399,- (ordinærpris pr billett er kr 415,-)   Barn under to år er gratis.
VIKTIG at du ved påmelding skriver antall billetter i komentarfeltet. Fortløpende påmelding og frist er 25. august!

Billettene sendes til deg i posten i løpet av høsten.

BLIR DU MED?

Her får dere god, gammeldags julestemning og alt som hører julen til. For flere og flere starter ikke julen før de har vært og opplevd Jul i Kongeparken. Hvert år kommer Julenissen med nye overraskelser når det gjelder aktivitetstilbud. For første gang i fjor var også Jul hos Gråtass en del av Jul i Kongeparken. Her blir det skikkelig god traktorjulestemning for både store og små.  Det blir spennende å se hva han finner på i år.

15.12.2017 kl.17.30
Jul i Kongeparken