Samling for opplæringsansvarlige

sep

Målgruppen for samlingen er tillitsvalgte som har ansvar for opplæring av nyvalgte tillitsvalgte i egen bedrift eller på tvers av bedriftsgrensene.

Fristen for å melde deg på er 29. juni.

På samlingen deler vi erfaringer om hvordan opplæringsmateriellet som finnes på tillitsvervet.no fungerer i internopplæringen.

Vi gjennomgår GDPR-opplæringen for tillitsvalgte på Grunnopplæringens del 2 og vi hører om realkompetansevurdering.

Meld deg på i dag!

Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart. Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold.

04.09.2018 kl.10:00
Samling for opplæringsansvarlige