AVLYST Morten Abel til Foynhagen

mai

Morten Abel kommer til Foynhagen og vi har reserverte billetter.

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi din billett som du betaler kr 200,- for. Vi har også satt av noen billetter til ledsager som betaler kr 480,- og inviterer alle til et glass drikke sammen med utlevering av billettene fra kl. 19.00. Vi har et eget område så se etter Finansforbundets plakat. Begrenset med billetter så her er det fortløpende påmelding og faktura for betaling av billetter sendes til deg. Det lønner seg å være medlem!

Etter 40 år som låtskriver og artist er Morten Abel en av de mest spilte låtskriverne på norsk radio. Men over 600 000 solgte album, er han for lengst som en institusjon å regne i norsk musikkliv. Abel er tilbake i studio hvor han jobber med å ferdigstille albumtriologien med norske tekster. Selv om Morten Abel elsker studioarbeid, er det ikke noe denne mannen liker bedre enn å stå på scenen. I 2020 tar han med seg et knippe låter fra sin 22 år lange solokarriere, sømløst sammensatt av sanger fra både den engelske og norske katalogen. Etter fire tiår som låtskriver og entertainer, er Abel fremdeles en av landets fremste formidler, og skuffer aldri på scenen. Her er det bare å glede seg!

Aldersgrense 20 år

Tønsberg