Våg å satse

mai

Fordi kvinner trengs for at bedrifter skal lykkes, har Finansforbundet gjennom flere år valgt å jobbe systematisk med likestilling. Likevel går utviklingen langsomt. Selv om det jobber omtrent like mange kvinner som menn i finans, så har langt flere menn ledende stillinger.

Nå ønsker vi å invitere til en kveld med fokus på hvordan du som kvinne kan stå opp for deg selv slik at du får den lønns- og karriereutvikling du ønsker deg.

Målgruppe: Kvinner i finans

Mål: Skape inspirasjon og tro på at kvinner kan lykkes i finans

• Bli dyktig til å skryte av deg selv
  • Bygg ditt personlige brand
  • Ta ansvar for egne valg og muligheter
  • Våg å stole på at du er god nok
  • Få lønn som fortjent

Læringsutbytte: Du blir bevisst din egen påvirkningskraft til å oppnå den karriere- og lønnsutvikling du ønsker deg. Vi byr på ny kunnskap, erfaringsdeling og inspirasjon til veien videre.

Varighet: 3,5 timers workshop hvor alle aktiveres gjennom øvelser og diskusjoner.
(Maks 25 deltakere)

Siren Fadler som er kveldens foredragsholder brenner for å få kvinner til å våge å stå opp for seg selv. Hun er en av Finansforbundets coacher og er utdannet via CTI (The Coaches Training Institute). Siren har mer enn 30 års praktisk erfaring med finans og økonomi. De siste ni årene har hun jobbet med å utvikle ledere, både i rollen og som menneske.

20.05.2019 kl.16.30 - 20.30
Våg å satse