Lind, Nilsen,Fuentes og Holm

jul

10 år har gått siden Lind, Nilsen, Fuentes, Holm sist hadde sin forrige konsertserie i Norge - nå er de tilbake og vi inviterere til medlemskveld med konsert lørdag 27. juli i Foynhagen - Tønsberg brygge. Blir du med?

Vi har fått reservert billetter med frist til torsdag 20. juni så ikke nøl med å melde deg på!
Du får din billett til kr 300,-, ta gjerne med din ledsager som betaler kr 595,-  og vi inviterer alle til et glass drikke sammen med utlevering av billettene. Vi møtes kl 19.00 på eget område, se etter Finansforbundets plakat. Faktura for betaling sendes deg. Det lønner seg å være medlem!

I fjor høst kom Espen og Kurt sammen for å spille litt gitar, synge og mimre. Det ga umiddelbar mersmak. Kjemien og godfølelsen vokste raskt. Det som hittil hadde vært unevnelig, var nå helt uunngåelig. To telefoner ble tatt og hos både Alejandro og Askil var konklusjonen et rungende og entydig ”Ja!”

Gutta har siden da hatt utallige øvinger, tatt opp igjen gamle låter fra de forrige albumene og gravd i skattekammeret av låter de elsker. Summen av dette har blitt en forrykende feiring av musikken – av norske og internasjonale hits – en rekke av folkekjære og tidløse sanger.

Aldersgrense 18 år

27.07.2019 kl.19.00