Medlemstur og årsmøte for avdeling Buskerud

mar

Avdeling Buskerud avholder sitt årsmøte som en del av medlemsturen til Laholmen i Strømstad fredag 9. mars - lørdag 10. mars. Vi byr på fergetur med middag, overnatting i dobbeltrom på Laholmen Hotel, årsmøte og foredrag.

Avreise med buss fra Hallingdal, Hønefos via Vikersund og Drammen til Sandefjord hvor vi går ombord i fergen til Strømstad kl. 17.00

Middag og hyggelig samvær ombord. Ved ankomst Strømstad blir det innsjekking på Laholmen Hotel i dobbeltrom. Resten av kvelden er til fri disposisjon, men vi samles på hotellet til felles hygge.

Påmelding: Viktig at du i kommentarfeltet skriver hvor du vil komme på bussen og navn på hvem du vil dele rom med.

Årsmøte avholdes lørdag 10. mars kl. 09.30
Dagsorden, årsberetning og sakspapirer til årsmøtet vil de som skal delta få tilsendt senest to uker før møtet. Øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med leder i avdelingen.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes til leder Stian T Samuelsen innen 10. februar 2018

Lørdag etter årsmøtet inviterer vi til felles foredrag for medlemmene i Østfold, Vestfold, Buskerud og Telemark

Foredragsholder Samuel Massie er den bergenske sjarmøren fra Skal Vi Danse. Da han gikk på folkehøyskole møtte han Jarle Andhøy. To år senere har Samuel skrevet testamente og står til rors på seilskuta «Berserk» med kurs for Sydpolen. Da skuta og tre av kameratene forsvant, ble livet igjen snudd på hodet for 18-åringen. Han skrev boken «Hold Fast!» i 2014.

• Samuel Massie forteller om hvordan nye omgivelser og utfordringer sakte men sikkert endret hele hans innstilling til livet.

• Dette er en historie om hvordan en dyslektiker uten norskkarakterer kunne ende opp med å skrive bok.

• Samuels historie inspirerer til aldri å gi opp menneskene rundt oss.

• Foredraget handler om mestring, målbevissthet og menneskets evne til forandring.

• Han ønsker å inspirere mennesker til å ta et oppgjør med seg selv, sette seg mål og gjennomføre dem.

• Om hvordan å ta ansvar for eget liv – og hvordan det gikk opp for Samuel.

Samuel hadde foredrag på tillitsvalgtkonferansen som var i Drammen i oktober og evalueringen ga en topp tilbakemelding.

Hjemreise med ferge fra Strømstad 10. mars kl 13.30

FRIST FOR PÅMELDING: 5. februar 2018