Motivasjon er like varig som å dusje

sep

Livet handler ikke om hva som skjer deg, hva som blir sagt, eller gjort. Det handler om hvordan du velger å forholde deg til det. Bli med og hør Espen Simonsen sitt engasjerende foredrag!

Foredraget blir i auditoriet til DNB i Markensgt. Mingling, kaffe/te/ og frukt fra kl 17.30, foredraget starter kl 18.00

For Espen er livet et eventyr. Han er like strukturert og ansvarsfull som han er leken og uhøytidelig. Han har i mange år vært operatør og instruktør i Forsvaret, skrevet to bestselgende bøker som hovedsakelig handler om kjærlighet og han er brennende opptatt av mental styrke og hva som får oss mennesker til å tåle, mestre og prestere.

Et foredrag som vil løfte selvfølelsen, inspirere den enkelte til et økt ansvarlig perspektiv og styrke samarbeidet. Hva får oss mennesker til å tåle, mestre, prestere og lede oss selv på en god måte? Og hvordan kan vi bygge hverandre opp og spille hverandre gode? Tilhørerne vil bli minnet om at motivasjon, glede og energi er ferskvare. Derfor vil de også bli gitt konkrete verktøy og øvelser for å styrke den personlige handlekraften, evnen til selvtenning!
Temaene i foredraget er relevant for alle som har en ambisjon om å leve fremfor kun å overleve. Altså, alle som ønsker å skape, prestere og bety noe.
Nøkkelen til å lykkes ligger i å alltid huske at du har det som skal til. Så lenge du reiser deg en gang mer enn du faller, så vil du alltid komme i mål.

Espen Simonsen er programleder for TV2s nye storsatsning «ØYA», han har12 års erfaring fra Forsvaret, med 2 år i internasjonal tjeneste og 8 år som operatør, leder og instruktør for selektert personell ved en av forsvarets spisseste avdelinger. Han har også vært ansvarlig for sikkerhet, ruteplanlegging og oppgaver i TV-produksjoner som: The Amazing Race Norge (TV2), Dual Survival (Discovery Channel), Den Siste Viking (TVNorge) og Lenket (NRK).

Det lønner seg å være medlem! Det er gratis for deg, vi har også satt av noen plasser om du ønsker å ta med deg en gjest som betaler kr 250,- (faktura for betaling sendes etter frist for påmelding)

25.09.2018 kl.17:30 - 19:30
Motivasjon er like varig som å dusje