Foredrag med Bianca Simonsen på Notodden

sep

Når livet blir tøft, må du bli tøffere.

-Et foredrag om å holde hodet kaldt og hjerte foran.

Kvelden starter kl 18.00 med litt enkel servering før foredraget som har en tidsramme kl 18.30 - 20.00 Vi inviterer deg til å ta med en gjest til foredrager, kryss av ved påmelding

Her blir du både beriket og berørt, med en energisk tilstedeværelse av humor. Dette foredraget tar deg med på en gjenkjennende reise i oppturer og nedturer som skaper engasjement og mer handlekraft. Du vil garantert gå ut med noe du ikke hadde før. Hva er opp til deg!

Kveldens foredragsholder Bianca Simonsen har holdt flere foredrag i regi av andre geografiske avdelinger i Finansforbundet. Nå er turen kommet til NOTODDEN. Bianca har trollbundet alle med sitt fantastiske foredrag og tilbakemeldingene er meget gode. Så ikke nøl med å gi deg selv noen timer av denne kvelden og bli med!

For Bianca var krisen en realitet da mannen hun elsket tok sitt eget liv, og hun i en alder av 31 år ble alenemor til tvillinggutter og fosterbarn. Biancas historie har blitt kjent for det norske folk gjennom boken «Etter verdens ende – en historie om å velge livet», som lå flere uker på bestselgerlistene og solgte i over 13.000 eksemplarer.

I dag er hun eier og en av de ansatte i firmaet Gjør en forskjell AS. www.gjorenforskjell.no Hun er bestselgende forfatter, vinner av prisen årets nykommer, kurs og foredragsholder, Hun er brennende opptatt av åpenhet og har sammen med ektemannen og programleder på ØYA TV2 Espen Simonsen laget Podcasten Snakk OM, barnevernspedagog og veileder. Hun driver også den populære bloggen Hverdagsheltinne.no

Biancas største styrke som foredragsholder er hennes energiske tilstedeværelse og driv. Hun vet at endringer og kriser kan være begynnelsen på en ny start.

Bianca er opptatt av egenomsorg og viktigheten at vi må prioritere det som gir deg og meg energi i hverdagen. Ikke minst hva tankene gjør med fokuset vårt, og hvordan valg, eller fravær av valg, påvirker livene våre. Hun er en modig foredragsholder full av guts, etter å ha jobbet med flere tusen mennesker. Hun deler enkle verktøy for mer godfølelse og handlekraft til hverdagsmenneske.

05.09.2017 kl.18.00 - 20.00
Foredrag med Bianca Simonsen på Notodden