Medlemsmøte med foredrag av Jørgen Skavlan - Sogndal

apr

Vi inviterer deg som medlem til en hyggelig ettermiddag med foredrag av Jørgen Skavlan - For frisk for livet.

Er vi fornøyd med tilværelsen til tross for at vi bor i et av verdens beste land? Hvilken holdning har vi til å være syk? Er vår velferd bare til det gode? Dette er noe av det Dr. Skavlan tar opp i ettermiddagens foredrag.

Vi inviterer deg som medlem til en hyggelig ettermiddag hvor du får høre det spennende foredraget For frisk for livet. V Frisk nok for livet er et foredrag i skjæringspunktet mellom standup og vitenskapelig forelesning, en uvanlig kombinasjon som kombinerer latter og refleksjon.

Onsdag 18. april kl 18.00
Quality i Sogndal

Arrangementet er et samarbeid med Finansforbundet, Parat og Delta og gratis for deg som er medlem.

Litt om foredraget: Foredraget Frisk nok for livet har som undertittel …om det å våkne sengeliggende. Foredraget dreier seg vel så mye om nordmenns folkesjel som våre holdninger til det å være syk. Skavlan ser på oss alle fra et internasjonalt perspektiv og sammenligner vår samfunnsutvikling med det vi finner ute i den store verden:

Hvor tilfredse er vi egentlig selv om FN sier at vi bor i det beste landet på kloden? Hva kan vi selv gjøre for å få det bedre, både på jobb og hjemme? Kjenner vi særlig godt etter hvordan det er med helsa her til lands? Er vår velferd bare til det gode?

Foredraget er ment som en vaksine mot helsens mistrøstigheter, og temaene Jørgen Skavlan tar opp bidrar ofte til videre diskusjon og sporer til holdningsendringer både på arbeidsplassen og hos individet.

18.04.2018 kl.18.00
Medlemsmøte med foredrag av Jørgen Skavlan - Sogndal