Kari Bremnes på Maihaugen, Lillehammer

feb

I februar tilbyr vi deg som medlem en billett til konsert med Kari Bremnes.

Lørdag 3. februar 2018 kl. 19.00

Maihaugsalen, Lillehammer

Som medlem i avd. Oppland, får du nå tilbud om en billett til redusert pris, du betaler kun 150,- i egenandel.  Det er begrenset med billetter så meld deg på idag!

Det er bindende påmelding og du vil få tilsendt faktura på epost. Etter at du har betalt får du tilsendt billetten på mail.

Kari Bremnes er en av våre aller fremste låtskrivere og sangere og hun er en formidabel liveartist. Hennes evne til nå ut til folk over hele landet er bemerkelsesverdig, og Kari knytter sterke bånd til sitt stadig større publikum. -

"Konsertene er det mest spennende jeg gjør. Og vi snakker høyspenning. Det er der vi møtes med alt vi har, sal og scene. Jeg har alltid hatt stor respekt for publikum, men de første årene var jeg reddere. Etter hvert har vi utviklet noe som ligner et vennskap, publikum og jeg. Det er en absolutt forvandling", sier Kari Bremnes.

For tiden er Kari og bandet hennes ute på sin mest omfattende turné noensinne. Den har resultert i utsolgte hus over hele landet og glitrende anmeldelser.

Velkommen til en hyggelig konsertkveld!

03.02.2018 kl.19.00
Kari Bremnes på Maihaugen, Lillehammer