AVLYST - Sommertreff på Mo

jun

Du vil ikke angre!
Vi inviterer til sommertreff på Scandic Meyergården Hotell på Mo. Spennende og tankevekkende foredrag ved Samuel Massie, kjent fra utallige opptredener på tv. Etter foredraget blir det deilig mat og drikke.

Foredragsholder Samuel Massie er den bergenske sjarmøren fra Skal Vi Danse. Da han gikk på folkehøyskole møtte han Jarle Andhøy. To år senere har Samuel skrevet testamente og står til rors på seilskuta «Berserk» med kurs for Sydpolen. Da skuta og tre av kameratene forsvant, ble livet igjen snudd på hodet for 18-åringen. Han skrev boken «Hold Fast!» i 2014.

• Samuel Massie forteller om hvordan nye omgivelser og utfordringer sakte men sikkert endret hele hans innstilling til livet.
  • Dette er en historie om hvordan en dyslektiker uten norskkarakterer kunne ende opp med å skrive bok.
  • Samuels historie inspirerer til aldri å gi opp menneskene rundt oss.
  • Foredraget handler om mestring, målbevissthet og menneskets evne til forandring.
  • Han ønsker å inspirere mennesker til å ta et oppgjør med seg selv, sette seg mål og gjennomføre dem.
  • Om hvordan å ta ansvar for eget liv – og hvordan det gikk opp for Samuel.

Samuel har hatt flere foredrag for Finansforbundet og alle har fått topp tilbakemelding.

Etter foredraget blir det deilig mat og drikke.

Egenandel 250,- faktureres på mail. Innbetalt egenandel refunderes ikke. Egenandel må være betalt for å få delta.

Påmelding via våre nettsider. Frist: 14. mai.

Hvis du ønsker overnatting på hotellet får du en gunstig pris. Ta kontakt med hotellet direkte på tlf. 75 13 40 00 og oppgi "Finansforbundet".

Velkommen!

01.06.2018 kl.1700